banner179
27 Mayıs 2017 Cumartesi

banner173

OTURDUĞUNUZ YERDEN EGZERSİZ HAREKETLERİ

Oturduğunuz yerden yapacağınız birkaç hareketle fazla kilolarınızdan kurtulabilirsiniz. İşte iş yerinizde ve ofiste bile yapabileceğiniz göbek yağlarını eritmeyi hedefleyen iki temel egzersiz önerileri

09 Aralık 2013 Pazartesi 12:59
OTURDUĞUNUZ YERDEN EGZERSİZ HAREKETLERİ
Dizler Buruna: Bir sandalyeye oturarak, kollarınızla sandalyenin kenarlarını tutun, ayaklarınız yere tam basın. Önce bir dizinizi burnunuza doğru çekin, sonra diğer dizinizi. Buradaki hedef, dizlerinizin burnunuza değmesini sağlamaktır. Bu Hareket esnasınca karnınızı içeri doğru çekerek, karın kaslarınızı olabildiğince sıkın.

Otur-Kalk:
Arka alt sırt kasarımız bedenimizi taşımak için değil desteklemek için oradadırlar. Ayaktayken vücudunuzu dik tutarak, çok yavaş bir şekilde sandalyeye oturun. Bu hareketi yaparken arka alt sırt kaslarınızın farkında olun. İlerleyen günlerde hareket sırasında vücudunuzun ön tarafına bir ağırlık taşıyarak hareketin yoğunluğunu artırabilirsiniz.

YORUM YAZ

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

      Yorumlar
      Toplam 1 yorum mevcut

    • mal 1 yıl önce yorumlandı

      pek faydalı değiller

    
    KARİKATÜR
    İlk sayfa
     
    ARŞİV
    banner186