ANA SAYFA > Ekonomi > TURİZM İÇİN PANDEMİ DÖNEMİNDEKİ KRİZ YÖNETİMİ KONUŞULDU

TURİZM İÇİN PANDEMİ DÖNEMİNDEKİ KRİZ YÖNETİMİ KONUŞULDU

A+ A- Sesli Dinle
PAYLAŞ
TURİZM İÇİN PANDEMİ DÖNEMİNDEKİ KRİZ YÖNETİMİ KONUŞULDU

“Anadolu’da Turizm Söyleşileri” etkinlikleri kapsamında, “Eskişehir’deki Otel Yöneticilerinin Korona virüs (Covid-19) Salgını Boyunca Uyguladıkları Kriz Yönetimi Stratejilerinin Belirlenmesi” başlıklı söyleşi, 18 Şubat 2021 Perşembe günü saat 11.00’de çevrim içi ortamda gerçekleşti

Turizm Fakültesi Dekanı Prof.Dr. Oktay Emir’in moderatörlüğünde gerçekleşen, Turizm Fakültesi Öğretim Üyesi Doç.Dr. Çağıl Hale Özel ve Bilim Uzmanı Eda Çoban’ın konuşmacı olarak yer aldığı söyleşiye Eskişehir’deki otel, seyahat acentesi gibi turizm işletmelerinin yöneticileri, Anadolu Üniversitesi’nin öğretim elemanları ve turizm alanından eğitimini sürdüren lisansüstü öğrencileri tarafından yoğun ilgi gösterildi.
Söyleşide, Eskişehir ilinde faaliyet gösteren otel işletmelerinin Korona virüs (Covid-19) salgınından nasıl etkilendiğinin ortaya konulması ve otel yöneticilerinin salgın dönemi boyunca uyguladıkları kriz yönetimi stratejilerinin belirlenmesi amacıyla yürütülen ve tamamlanan yüksek lisans tez sonuçlarının sektördeki paydaşlara sunumu gerçekleştirildi. Söyleşi boyunca tez sonuçlarından hareketle, kriz yönetimi stratejilerinin geliştirilmesi konusunda turizm sektöründeki uygulayıcıların ne gibi önlemler alabilecekleri çok yönlü olarak tartışıldı.
Turizm sektörünün uygulamadaki sorunlarının, üniversitelerdeki bilim insanlarınca ele alınmasının memnuniyet verici olduğunu belirten turizm sektörü yöneticileri, üniversite-sektör iş birliğinin canlı tutulması için bu türdeki etkinliklere ihtiyaç duyduklarını vurguladılar.
İHA

PAYLAŞ
Beğendim 0 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0
Önceki Haber SAMSUNSPOR MAÇININ HAZIRLIKLARI BAŞLADI
Sonraki Haber BU HAFTAKİ KONU MEZOPOTAMYA MİTOLOJİSİ

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

Haber Arşivi

Çok Okunanlar

İMZALAR ALINIYOR

1

HERKES KAYBEDER

2

İMZALARIN YARIDAN FAZLASI ALINDI

4
Reyna Premium