ANA SAYFA > Gündem > SODİGEM’DEN ONLİNE SHOWROOM TAVSİYELERİ

SODİGEM’DEN ONLİNE SHOWROOM TAVSİYELERİ

A+ A- Sesli Dinle
PAYLAŞ
SODİGEM’DEN ONLİNE SHOWROOM TAVSİYELERİ

Sosyal Medya ve Dijital Güvenlik Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (SODİGEM) uzmanları, sosyal medya platformlarını etkili bir şekilde kullanabilmek ve iyi bir marka imajı yaratabilmek için dikkat edilmesi gerekenler konusunda ilgililerine tavsiyelerde bulundu

Can Hacıoğlu - Otomotiv, tekstil, mobilya gibi birçok sektörden firma, showroomlar aracılığıyla potansiyel müşterileriyle iletişime geçerek onlara ürünlerini görme, deneme ve bilgi alma gibi pek çok fırsat sunuyor. Pandemi sebebiyle firmaların web sayfalarında online showroomlar oluşturarak müşterilerine dijital platformlardan ulaşmaya başlamasıyla ise ürün tanıtımlarının dijital ortamlara taşınmasında bir yoğunluk meydana geldi. Bu bağlamda, Sosyal Medya ve Dijital Güvenlik Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (SODİGEM) uzmanları, sosyal medya platformlarını etkili bir şekilde kullanabilmek ve iyi bir marka imajı yaratabilmek için dikkat edilmesi gerekenler konusunda ilgililerine tavsiyelerde bulundu.

MARKA AÇISINDAN OLUMLU BİR İZLENİM
Firmaların resmi internet sitelerinde, yetkili satıcılar ile görüntülü konuşma imkânı sunmasının ve dijital dünyanın faydalarından yararlanmasının marka açısından olumlu bir izlenim yaratacağını dile getiren SODİGEM uzmanları, “Potansiyel müşterilerin sorularına yanıt verebilmek için sitede soru-cevap bölümü oluşturulabilir. Bu bölümden müşterilere hızlı ve detaylı bilgi verebilmek adına yetkili bir ekip yer alabilir. Bu uygulamanın amacı hâlihazırda var olan “bizimle iletişime geçin” uygulamasından daha efektif olacaktır. Oluşturulan soru havuzunda diğer kullanıcılar sorularına yanıt bulabileceklerdir. Bu durum müşterilerde sadakat duygusu oluştururken, siteye yapılan ziyaretlerin sıklığını da arttırabilir. Müşterilerin ortak bir paydada buluşabildiği forumlar veya web sayfaları oluşturularak bu forumlardan potansiyel müşterilerin faydalanması sağlanabilir, pop-up biçiminde bir konuşma penceresi müşterileri karşılayabilir. Hali hazırda markanın kullanıcısı olan bireylerin kullanımına açık ve kendi aralarında iletişim kurup, fikir alışverişi yapabildiği forumlar firmanın resmi internet sitesinde yer alabilir” dedi.

“KİŞİSEL VERİ GÜVENLİĞİNİ SAĞLAMAK ÖNEMLİ”
Web sitesinde kullanıcıların kişisel veri güvenliğinin sağlanması firma güvenilirliği açısından etkili olacağının altını çizen uzmanlar, “Müşteriler ile iletişime geçerken sanal gerçeklik gözlüğü gibi teknolojik cihazların sürece dâhil edilmesi, teknoloji ile iç içe olan otomotiv sektöründe iyi bir izlenim yaratılmasına yardımcı olacaktır. Müşteriler ve potansiyel müşteriler ile iletişime geçerken ya da reklam veya tanıtım yaparken (showroom, fuar, etkinlik vb.) teknolojik cihazların kullanım sıklığı ve etkinliği önemli bir rol oynamaktadır. Sosyal medya hesapları üzerinden canlı yayın başlatılarak araçların tanıtımı yapılabilir. Bu canlı yayınlarda aracın bir müşteri ile yapılan test sürüşü yayınlanabilir. Dijital dünyanın ve sosyal medya platformlarının iletişim gücü unutulmamalıdır. Bu sebeple sosyal ağlarda düzenli bir şekilde paylaşım yapılması oldukça önemlidir. Firmaların sosyal medya platformlarında bulunan anlık durum ya da hikâye özelliklerini her gün güncellemeleri ve aktif bir şekilde kullanmaları tavsiye edilir. Ancak etkin bir sosyal medya kullanımı için yoğun reklam içeriklerinden kaçınılması önerilmektedir” diye konuştu.

PAYLAŞ
Beğendim 0 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0
Önceki Haber PROF. DR. NABİ AVCI: “ŞEHİTLER TÜRKİYE’NİN ŞEHİTLERİDİR”
Sonraki Haber KAÇIRILAN KIZ DEVLET KORUMASINDA

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

Haber Arşivi