ANA SAYFA > Gündem > ZORLU ENERJİ’DE RANDEVU DÖNEMİ

ZORLU ENERJİ’DE RANDEVU DÖNEMİ

A+ A- Sesli Dinle
PAYLAŞ
ZORLU ENERJİ’DE RANDEVU DÖNEMİ

Zorlu Enerji, COVID-19 pandemisi sebebiyle çalışanlarının ve müşterilerinin sağlığını korumak için iş süreçlerini geliştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda Müşteri Hizmet Merkezi’ne gidecek abonelerin bekleme sürelerini azaltmak amacıyla çağrı merkezi üzerinden randevu sistemini hayata geçirdi

Zorlu Enerji, elektrik perakende satış faaliyetlerini üstlendiği Eskişehir, Kütahya, Afyon, Uşak ve Bilecik illerindeki çalışanlarının ve müşterilerinin COVID-19 salgını döneminde sağlığını koruyabilmek amacıyla aldığı önlemleri artırmaya devam ediyor. Sağlık Bakanlığınca önerilen tüm önlemleri Müşteri Hizmet Merkezlerinde halihazırda uygulayan Zorlu Enerji, müşterilerine zorluenerji.com.tr online işlemler sekmesi üzerinden de birçok işlemi gerçekleştirebilme imkanı sağlıyor. Son olarak abonelerin Müşteri Hizmet Merkezi’ndeki bekleme sürelerini azaltmak amacıyla 0 850 933 3 999 numaralı çağrı merkezi üzerinden randevu talebi almaya başlayan şirket, müşterilerine hiç beklemeden işlem yapabilme imkanı sağlıyor. Şirket müşterilerini; özellikle yaşlı ve kronik rahatsızlığı bulunanları gerçekleştirecekleri işlemler için online kanallara yönlendiriyor.
İHA

PAYLAŞ
Beğendim 0 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0
Önceki Haber ARÇELİK’İN BÜYÜK BAŞARISI
Sonraki Haber ÜZÜM HASADI BAŞLADI

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

Haber Arşivi