Can Hacıoğlu - İş süreçlerini sürdürülebilir dünyaya katkı sunmak için dönüştürmeye devam eden MediaMarkt, Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri kapsamında ilan edilen 17 küresel amacı çocuklara eğlenceli bir şekilde anlatan “Dünyanın Geleceği” adlı oyunu Türkiye’de satan tek perakende zincir mağaza oldu. MediaMarkt Türkiye Satınalmadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Faruk Kocabaş “Çocuklarımızın sürdürebilirlik konusunda bilinçlenmesi büyük öneme sahip ve Dünyanın Geleceği oyunu da bu alanda oldukça önemli bir yol gösterici. MediaMarkt Türkiye olarak daha fazla çocuğun ve tabii ailelerinin de bilinçlenmesi adına kar amacı gözetmeden Dünyanın Geleceği oyununun satışını üstleniyoruz” dedi. SDG4Kids adına görüşlerini aktaran Kurucu Ortak Türkan Uçar, “‘Dünyanın Geleceği’ oyunumuzla hedefimiz; Birleşmiş Milletlerin Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları kapsamında ilan edilen 17 küresel amaç ve alt hedefleri hakkında çocuklarımızı bilgi sahibi yapmak ve gelecek 10-15 yıl içinde çeşitli görevlerde yer alacak çocuklarımızın bugünden yarının sorunlarına çözüm önerileri sunabilmelerine zemin hazırlamaktır” dedi.
2Eylül
SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!