Buluşmalarda fakültenin Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Gazetecilik, Yeni Medya ve İletişim, Sinema ve Televizyon bölümlerinin temel alanları masaya yatırılacak. Dijital pazarlamadan reklamcılığa, yayıncılıktan kurumsal iletişime, halkla ilişkilerden sosyal medya yöneticiliğine, medya planlamadan sinemaya, televizyondan influencer pazarlamaya birçok farklı alanda uzmanlar deneyimlerini İletişim Bilimleri Fakültesi öğrencileriyle paylaşacak.
Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Barış Kılınç, “Öğrencilerimizi, iletişim alanında gerek akademik gerek teknik anlamda güçlü altyapımızla yetiştiriyoruz. Bu etkinlik ile de hedefimiz öğrencileri işin uzmanları ile bir araya getirmek, onlar için yeni fırsatlar yaratabilmek, sektör ve üniversite iş birliğini artırarak yarının profesyonellerinin kendini bulmasına zemin hazırlamak.” ifadeleri ile İletişim Buluşmaları’nın amacını açıkladı.
İletişim Buluşmaları, akademik bilgiyle sektörün deneyimlerini birleştirmenin yanı sıra üniversite ve sektör arasında yapılacak iş birliklerini de amaçlıyor. Eğitim-öğretim yılı boyunca birçok ismi misafir edecek ve iletişim dünyasının itibarlı etkinliklerinden biri olma hedefinde olan İletişim Buluşmaları, Ekim ayında başlayacak.