Gerçekleştirilen görüşmede, Eskişehir’in öncelikli gündem başlıkları, yerel yönetim çalışmaları ve ülke gündemine ilişkin konular ele alındı. Kentin gelişimi ve güncel meseleler hakkında karşılıklı değerlendirmelerde bulunuldu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, BBP Genel Başkanı Mustafa Destici ve beraberindeki heyeti belediyede ağırlamaktan memnuniyet duyduğunu belirtti.
Ünlüce, “Eskişehir’imiz ve ülkemizin gündemine dair verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Nazik ziyaretleri için Sayın Destici’ye ve beraberindeki heyete teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Kaynak: Bülten



