Eskişehirspor geçen yıol 1.F.C Kaiserslautern’de forma giyen 19 yaşındaki orta saha oyuncusu Mert Başer ile anlaşmıştı. Genç oyuncu zaman zaman takımda forma şansı buldu. Altay maçında attığı kritik penaltı ile akıllara kazındı. Genç orta saha oyuncusu yeni sezonda da takımda olacak. Futbolcu yeni sezonda Eskişehirspor’un başarısı için eliden gelini göstermek istiyor…
Kaynak: Erhan Ünal





