U 11 Liginde D Grubunda mücadele eden Es Şimşekler Spor Kulübü başarılı bir sezonu geride bıraktı. Es Şimşekler liigin son maçında Baranselspor 12-0 gibi farklı sonuçla mağlup edip grubu galibiyetle tamamladı. Antrenör Erdinç Kuru, "Her maçımızda üzerine koyarak galibiyet serimize devam ederek rakibimizi 12-0 mağlup ederek bu sezonu evlatlarımız için, gelişimleri için, verdiğimiz, emeklerin karşılığını sahada alarak bize nekadar doğru yolda olduğumuzu birkez daha bize göstermişlerdir. Heryaş gurubumuzda profesyonel takımlar ile maçlarımıza devam edeceğiz ve kaliteli turnuvalara evlatlarımızı vitrine çıkarmak için herşeyi yapacağız. 2013 doğumlu futbolcumuz bu hafta Ankara Keçiörengücü ile antrenmanlara davet edildi ve çıktı" dedi.





