Bakan Gürlek: "Uyuşturucuyla mücadelemiz kesintisiz devam edecektir"
Bakan Gürlek: "Uyuşturucuyla mücadelemiz kesintisiz devam edecektir"
İçeriği Görüntüle

3 Şubat 2026 tarihinde Riyad’da imzalanan "Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti ile Suudi Arabistan Krallığı Hükümeti Arasında Yenilenebilir Enerji Santrali Projelerine İlişkin Hükümetlerarası Anlaşma" TBMM’de kabul edilmişti. Türkiye ile Suudi Arabistan arasında Yenilenebilir Enerji Santralleri Projeleri Alanında Hükümetlerarası Anlaşmanın Onaylanmasının Uygun Bulunduğuna Dair Kanun, Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Kaynak: İHA