Başkan Ulaş Entok, takımın 15-20 Temmuz tarihleri arasında Eskişehir’de bir araya geleceğini, ardından şehir dışında kampa gireceğini açıkladı.Başkan Entok yeni sezon hazırlıkları kapsamında kamp öncesi kadroyu tamamlayacaklarını da belirterek, “Yeni sezona en iyi biçimde hazırlanarak taraftarlarımızın şampiyonluk özlemini gidermek için elimizden gelenin en iyisini yapacağız. Şehrin ve taraftarlarımızın güvenini boşa çıkarmayacağız” dedi.
Kaynak: Gamze Uysal




