Adidas ile iş birliğinin devam ettiğini belirten Başkan Ulaş Entok, yeni sezon için özel bir koleksiyon hazırlandığını ifade etti. Forma satışlarından ciddi bir gelir elde edeceklerini umduklarını söyleyen Entok, “Çok güzel bir koleksiyon hazırlandı. Taraftarlarımızın gönlü rahat olsun.” diye konuştu.
Kaynak: Gamze Uysal





